lexblue lexblue
1201
BLOG

Jak wieszono Czarownice: analiza na przykładzie s24

lexblue lexblue Społeczeństwo Obserwuj notkę 92

Przywódca oznajmił: Ona jest opętana. Widziałem na fejsie i w internecie i pokazała mi to najmłodsza: opanował ją Diabeł. Pomocnik Przywódcy potwierdził: Tak, ona jest opętana.

JEST OPĘTANA! Zakrzyknęła gawiedź.

Tam nic nie ma oprócz śmierci i chaosu powiedział Przywódca: tylko śmierć, Diabeł i opętanie.

TYLKO DIABEŁ! Zagrzmiała gawiedź.

Opanujcie się, Diabeł jest we mnie, w Tobie, w Nas: powiedział ktoś rozsądny. Patrzcie co on napisał, IDIOTA! Zakrzyknęła gawiedź.

„Obserwuję z niesmakiem większość spekulacji na temat pobudek jakie kierowały nastoletnimi mordercami” napisała kolejna rozsądna osoba. IDIOTKA! Oceniła gawiedź.

Moja najmłodsza widziała na fejsie i ja też widziałem w internecie – tam jest tylko Diabeł i śmierć, opętanie, powiedział Przywódca. Kupujcie moją książkę o Diable! Tam jest wszystko wyjaśnione za 40 zł. Kupujcie nasze książki wołał pomocnik Przywódcy. Diabeł, Diabeł, Diabeł, opętanie, Zuzia, śmierć i Diabeł. Opętanie. 40 złotych, u kolegi w księgarni. Warto. Kupcie na Święta. Chaos. ŚMIERĆ! Krzyczeli na zmianę Przywódca, pomocnik Przywódcy i gawiedź.

SZUBIENICA I WIESZAĆ zawołał ktoś z gawiedzi

A Przywódca?........ nie powiedział nic.

 

Kto jeszcze jest winny?Zapytał Przywódca i żebyście nie zapomneli o tej książce za 40 zł.

Recenzentka! Zakrzyknął pomocnik Przywódcy

Wydawnictwo! Zakrzyknął ktoś z gawiedzi: tutaj macie nazwisko i adres.

Jechali do Krakowa! A w Krakowie? Wiadomo, Sowiniec! Sowiniec winny!

Śmierć, chaos, tam nie ma nic, książka o tej walce, Zuzia, rytuał, księgarnia kolegi, Kraina, opętana, 40 złotych, opętana, OPĘTANA!!!!, ŚMIERĆ!!!!

I w ten sposób dobrzy ludzie z Salem powiesili 20 opętanych.

 

lexblue
O mnie lexblue

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo